View Single Post
jnf
Trådstarter
15
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg skulle ønske noen kunne gjort alt det arbeidet dere har gjort, bare med MDMA, psykedelika generelt (lsd, dmt, osv). Ikke dra den helt ut og si "LSD kurerer kreft", men vi hadde heller trengt noen til å lage en nettside som det om den feilslåtte narkotikapolitikken. Hvorfor den er gal osv.
Vis hele sitatet...
Hørt om EmmaSofia? De jobber med akkurat det du snakker om. Jeg har også hatt kontakt med de og vært på møter, de har hatt veldig mye framdrift det siste året. Sjekk de ut: emmasofia.no


Sitat av seroto9n Vis innlegg
Kan jeg få spørre hva slags bakgrunn dere har?
Vis hele sitatet...
Jeg som jobber med nettsiden, det grafiske ++ har jobbet med medier & kommunikasjon i ca 9 år. Han andre jeg jobber med har flere medisinske lidelser og har lært av mange cannabisaktører & eksperter og snakket/jobbet med folk fra LUHM, Normal Norge og FFHN, i tillegg til internasjonale/utenlandske organisasjoner og eksperter. Han har blitt rammet hardt av krigen mot narkotika og må ty til mange reseptmidler som kan erstattes med cannabis.


Sitat av Alec Vis innlegg
det er skrivefeil over alt på siden deres som ikke akkurat hjelper dere med å virke seriøse.
Vis hele sitatet...
Jeg jobber ikke så mye med tekst, det er samarbeidspartneren, som også sliter med flere helseproblemer som går utover f.eks rettskriving. Vi fikk melding nylig fra en som ville bidra til prosjektet ved å rettskrive (noe dere også kan, om dere ønsker) - så det vil bli framgang med rettskrivingen også. Som sagt er dette prosjektet et "work in progress".

Også når det kommer til flere "mangler" som f.eks negative helsekonsekvenser, og problemer som kan oppstå, så har vi ikke kommet så langt ennå, men det vil dukke opp i sin tid.