View Single Post
Se det. Jeg ser det er lagt ned mye arbeid, men jeg skulle ønske dere hadde lagt dere på en litt annerledes bane enn "cannabis kurerer kreft". Det er så utrolig mye annet å si, så mye om norsk politikk man kan snakke om f.eks. statistikker fra utlandet osv. Når man skal myke opp meningene til folk kan man ikke gå for det mest ekstreme med en gang. Det er bedre å heller underbygge mildere, mer fordøyelige påstander om hvordan cannabis kan hjelpe i kreftbehandling til f.eks. apetitt og smerter.

Jeg synes det bare er svært vanskelig å ta dere seriøst når det kan virke som om dere forsøker å være anonyme. Hjemmesiden deres er registrert med et gratisdomene og isocnorge.com er registrert i USA. Jo mer jeg kikker jo mer ser jeg jo at det er lagt mye arbeid i dette, dere har en egen tumblr blant annet, hauger av artikler (som jeg håper dere har lest), samt en del mer. Alt i alt kan det nesten virke som om dere egentlig er mest interessert i å selge produkter enn å opplyse og omvende folk. Forsøk på salgstriks med klistremerker på tilbud? Altså, de som brenner for dette og ønsker å bidra gi faktisk blanke i om et klistremerke koster 2 eller 3 kroner. Det blir bare teit å sette dette på "tilbud" som om det kommer til å få folk til å kjøpe. Folk som ev. kjøper disse merkene kjøper dem som sagt ikke fordi de tenker: "Oi, det var da billig". Salgstrikset deres her bør være seriøs og troverdig tekst, men selv om dere hadde hatt det er det vanskelig å få tillit til dere da ingen vet hvem som er bak siden, og det hele egentlig virker litt mer som en pengemaskin enn lidenskap.

Jeg skal innrømme at jeg blir litt trist på deres vegne for det kan jo virke som om dere har jobbet svært hardt med dette, men når det ikke er et ansikt å knytte dette til er det vanskelig å gi tilliten dere trenger. Det virker også som sagt ikke som om det er ren lidenskap som er drivkraften her. Jeg liker ikke å være et nei-menneske når folk begynner med prosjekter som dette, og vil ikke være det nå heller. Håper dere fortsetter med dette om dere faktisk brenner for det, og slutter å bruke nedsatt pris som et salgstriks i et tema der lidenskap, troverdighet og tillit er det som selger
Sist endret av seroto9n; 17. februar 2017 kl. 23:39.