View Single Post
Sitat av jnf Vis innlegg
[url="https://www.youtube.com/watch?v=e5xyUIzARbQ"]Problemet er at mange som starter cannabisbehandlingen har allerede hatt utallige cellegiftbehandliger, noe som faktisk ødelegger kroppen. Og de som blir fortalt av legen at det er ingenting mer de kan gjøre, går over til cannabisbehandling, men dør senere (ikke pga. kreft) men pågrunn av mutilasjon innvendig i kroppen som et resultat av cellegiftbehandlingen.
Vis hele sitatet...
Dette er verdiløst uten grunnsolide kilder, hvilket ''informasjonssentralen'' ikke akkurat er kjent for å ha.

Prøver du å si her, at om jeg får kreft, og denne sprer seg og blir uhelbredelig og livsfarlig, vil jeg kunne velge å ikke bli drept av kreft, men heller røyke cannabis å bli drept av cellegiften? Her er det to mulige påstander. Den første ville vært at cannabis kurerer all kreft svært effektivt. Den andre ville være at cannabis påskynder dødsprosessen, skaper mutilasjon innvendig og øker toksisiteten av cellegift. Begge to er riv ruskende galt.

Og igjen ser det ut til å være litt manglende innsikt i hva du driver med. Når du starter en slik tråd på freak, vil du representere siden du eier. Du oppfører deg usaklig til mottatt kritikk, og akkurat nå så forsøker du å bevise at cannabis kurerer kreft i en tråd på nettet, idet du prøver å markedsføre for deg selv. Du argumenterer for det, henviser til youtubeklipp, og trosser all evidensbasert forskning. Dette mine damer og herrer er ''ISOC Norge'' er hva du legger frem.

Du kaller deg og de du arbeider med aktivister, som ønsker å forandre cannabislovgivningen så fort det lar seg gjøre. Men slik du går frem setter du og dere bare kjepper i hjulene for en mildere cannabislovgivning.

Du ser det flere andre steder i samfunnet. Ekstremfeministene som dytter likestilling fra seg, rasistene som dytter en streng innvandringspolitikk fra seg, og overivrige cannabisentusiaster, som dytter en mild cannabispolitikk lengre fra seg.