View Single Post
Haha, takk. Jeg gikk dritt lei av Suboxone da det var et pes å hente det hver dag, samt bivirkninger som null sexlyst o.l. Så jeg tok en toukers heroinrunde før jeg slutta cold turkey. Dette er et par måneder siden, og da var jeg egentlig ikke motivert for min egen del, så jeg endte med å sprekke hver fjerde dag og brukte dop i de få dagene jeg hadde penger. Basically var jeg dopsjuk/høy, 80% dopsjuk, i 2 mnd. Jeg ble DRITTLEI av hele opplegget. Tror jeg mista 10 kilo i løpet av den tia.

Prøvde så å ta selvmord ved en overdose. Men dopet sugde så jeg overlevde. Fikk en liten realitycheck da, og nå har jeg virkelig lyst til å gi livet en sjans. Var med noen kompiser for første gang på snart et år her om dagen og hadde det fett. Vi drakk, som muligens var et dumt stunt av meg, men det endte jævlig bra siden jeg ikke hadde sug etter heroin selv etter en sixpack. Får alltid kraftig nedtur etter alkohol, men å ta heroin som kur var aldri et alternativ. Forbinder heroin mer med å være sjuk enn stein nå.

I dag er jeg 15 dager clean. Jeg er langt ifra en "seier" over avhengighet, det punktet når man nok aldri, men så langt er jeg på rett vei.