View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det går bra med meg! Jeg er fortsatt avhengig av et opiat (Buprenorphine aka Suboxone), men jeg slipper å engste meg over penger til friskmelding døgnet rundt, sparer ekstremt mye penger (og slipper å hustle for dem) og lever et ganske normalt liv uten å pumpe usterilt shit i årene hver sjette time. Føler ikke noe stort sug til heroin i det hele tatt.

jodatakker: tviler sterkt på at jeg har sagt at plugging (i ræva) er like effektivt som skyting, da de gangene jeg har gjort det har jeg ikke fått noe rus i det hele tatt. Kanskje jeg ble frisk en gang av det, husker ikke. Er mange som tar det i rompa, men jeg kan garantere deg at det ikke kan måle seg med å få stoffet rett i blodstrømmen, det sier seg selv. Ikke for å oppfordre til skyting altså. Røyking er bedre enn plugging.
Vis hele sitatet...
Det er som du sier, plugging kan ikke måle seg med og skyte... Det er ikke I nærheten en gang. Vis pumpa ble full av blod og jeg klarte og miste åra og ikke fant den igjen, blodet stivnet, så ble plugging neste alternativ. . I bestefall ble jeg frisk et par timer. .

Så bra at det går bra, ta ting rolig og få ting tilbake på plass, good luck