View Single Post
Gest: Ja jeg har enkelte folk langt oppi halsen! Legg merke til at jeg skriver "de fleste" de med lærevansker eller de som jobber dårlig men likevel forstår stoffet, de har jeg stor respekt for. Dessverre har jeg gått i klasse med slike idioter i alle år, som ser ned på meg og vennene mine pga vi faktisk gjør det vi skal på skolen, (eller mesteparten av tida da vi var da ikke bare engler...), og selv er de så forbanna kule når de stryker i fag og det er lærerens feil og de hater skolen... hadde de bare gjort EN lekse, så hadde de kanskje lært noe...

Verste var på yrkesfag, klassen jeg gikk med der... uff... virket som det ble status i klassen å ikke forstå noe... jeg forsto pga jeg hadde intresse for faget jeg valgte det jo selv for svarte! Men hvorfor de andre var der... de strøyk i halvparten og skyldte på læreren... som prøvde sitt beste og gikk igjennom ting 4-5 ganger, så at de fortsatt ikke skjønte noe må nesten gå på dem selv.

At man har litt laber intresse for et fag, og kanskje laber intresse for mesteparten på ungd.skolen, det forstår jeg godt. er ikke alt jeg likte så godt heller. Men jeg dropper ikke alt og står og griner på eksamen når jeg ikke kan noe og sier at det er lærerens feil, når jeg kunne lest selv.

Ble totalt panikk hos mange i 10 klassen husker jeg, pga det som vi KUNNE få på eksamen i et fag, "det har vi jo ikke gått igjennom!!!!" jo det hadde vi gått igjennom 2-3 ganger forrige måned... Da er det jo tydelig at noen har gitt faen og så plutselig går det opp for dem at "åja eksamen!"

Holdningen her på nff tror jeg er veldig annerledes enn ellers i skolen, pga folk flest er nerder og ser ikke noe negativt i det. Om du faktisk intresserer deg for skolen og får gode resultatet pga du ikke leker "tøff" hele jævla timen men faktisk gjør en oppgave eller 2, så er du idiot og nerd og teit.... Sier i kke alle skal bli skoleslaver her, men å faktisk se opp fra Donaldbladet engang i blant skader liksom ikke det...