View Single Post
Sitat av Yalla Vis innlegg
Uten å bortforklare hendelsene så viser det seg at realiteten er langt på nær hva jeg fikk førsteinntrykk av når jeg først hørte om noe som nærmest var en eneste stor organisert massiv massevoldtekt på åpen plass i Køln.
Vis hele sitatet...
Så fordi du hadde et visst inntrykk som ikke stemte, så er ikke alle disse utallige episodene så alvorlige likevel?

Du mener ikke det er særdeles problematisk når gjenger på titalls personer serieforgriper seg på kvinner?

Dette med guttegjenger som forgriper seg på kvinner er jo et kjent fenomen i arabiske land, og det anses for å være en legitim hobby mange steder. Det har til og med et eget navn/uttrykk.

Sitat av zeuber Vis innlegg
Det er urovekkende mange høyrevridde innholdsskapere som refererer til handlingene som massevoldtekt. Jeg arresterte en YT-bruker på det, og fikk spm tilbake: So we shouldn't be angry? Det er på det nivået debatten ligger for enkelte.
Vis hele sitatet...
Har du noen eksempler? Jeg vil jo ikke nødvendigvis være overrasket over at enkelte mente det var på sin plass å være en motvekt til forsøket på å holde hendelsene skjult.

Sitat av Yalla Vis innlegg
Og av de 40% "sexual assault" er det en voldtekt, men det nevner vi ikke for det høres mye mer skremmende ut om disse flyktingene voldtar alt de kommer over ikke sant?
Vis hele sitatet...
Du mener det ikke er ille nok med f.eks. ran, trusler, trakassering og/eller klåing/fingring?

Jeg tror ikke du innser hvor lite som egentlig skal til før noen fratas all sin trygghet. For å ta et eksempel: Innbrudd høres ut som et trivielt lovbrudd for de som aldri har opplevd det. For de som faktisk har hatt innbrudd i hjemmet er det en stor andel som får psykiske plager, og mange må flytte fordi de ikke klarer å bo der lenger. De føler seg aldri trygge i sitt eget hjem.

Men det teller kanskje ikke når de ikke ble regelrett voldtatt?
Sist endret av hemmeligegreier; 11. januar 2016 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.