View Single Post
Jeg går nå VG2 og har en metode som fungerer ypperlig for å kunn bruke internett og lagrede dokumenter selv om du har oppe lockdown browser. Metoden har fungert i 2 år (siden jeg begynte på VG1). To dager etter jeg fikk dette programmet, hadde jeg allerede knekt den på eit vis jeg var fornøyd med
Er ikke noe serlig fan av å jukse på prøver og vet at om jeg legger ut min metode, så kommer den til og bli brukt av ein god del personer.
Jeg er ferdig på VGS til sommeren, så har ikke bruk for dette trikset lenger. Tror erlig at denne ikke kan ppatches fordi trikset ligger inne i windows. "lockdown browser" kan ikke ta over systemet, bare brukeren. så hvorfor ikke bare bli systemet?


Om noen er veldig interisert i å få bedre karakter, men ikke legge ut ein TUT eller YT video så kan jeg gjerne forklare hvordan jeg har ordnet det. Siden jeg ikke har klart å finne denne eller ein annen metode på nett, så vil jeg ha æren for den. grunnleggende kunnskaper i CMD/Batch må til. jeg orker ikke forlare hvordan det skal brukes.