View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Han fant ikke hasjen, han stjal hasjen. Uansett hvor hasjen lå, om kompisen din kom over den helt random utendørs eller sparket inn en dør eller knuste ei rute for å få tilgangen til hasjen så viste han at hasjen tilhørte "noen".
Vis hele sitatet...
Hadde jeg funnet slikt ute hadde jeg levert det til hittegodskontoret så kunne eieren hentet det der Da hadde jeg hatt mitt på det rene og gjort en god gjerning slik at den rettmessige eieren faktisk kan få tilbake verdiene sine selv om en ikke vet hvem personen er.

Sitat av Odd Vis innlegg
Kan jo tenkes at disse folkene skylder en god del penger de også. Kanskje med folk som går hardere til verks en noen fyrer med batonger.
Vis hele sitatet...
Ikke sant. Vil jo ikke kalle de heller for smarteste kniven i skuffen da. Legger de hele kiloet på ett sted og viser folk hvor det ligger hen, eller hvordan fungerer det der egentlig? Når en legger det utendørs må en faktisk regne med at det kan bli funnet. Forsvarer ikke at det er en som kommer og tar det og selger det videre her, men de kunne vel kanskje ha unngått at det ble borte?
Sist endret av Jens1; 9. desember 2016 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.