View Single Post
Sitat av Infinity94 Vis innlegg
Veldig spesiell historie. hørtes egentlig veldig skremmende ut :P har aldri røykt salvia eller noe lignende før
Vis hele sitatet...
Det var enda mer skremmende å oppleve dette her. Synes det er litt vanskelig å sette ord på tingene som skjedde. Hadde jeg vært flink til å tegne ville det kanskje vært kult for å få illustrert hva som foregår i hodet.

Sitat av Echodius Vis innlegg
Veldig bra rapport!
Det jeg undrer litt over er at du klarte å skrive til noen på Facebook, og rense bongen også!

Har selv noe Salvia liggende hjemme, men jeg skal vente med å bruke det til sommeren :-)
Vis hele sitatet...
Ja, lurer selv på hvordan det foregikk. Vær forsiktig med Salvia. Det var en god del sterkere enn jeg hadde forestilt meg. Jeg har lest min del tripper på nettet, men jeg tror ikke man blir mer klar for en tripp av den grunn. Salvinorin A er utrolig potent, og det skal lite til for å blåse deg til himmels =)

Sitat av Kamuflarne Vis innlegg
Det er noe med det der at kroppen din gjør én ting, mens hodet ditt er et helt annet sted. Min første gang var på en golfbane. Da ble jeg vist rundt i en barnehage av en trekant og en sirkel, mens jeg visstnok bare lo konstant i 3-4 minutter..

Bra rapport! Alltid like gøy å lese Salvia-rapporter
Vis hele sitatet...
Regner med jeg skal prøve det igjen, men må ta meg litt tid til å fordøye denne opplevelsen. Hvordan var din opplevelse? Skummel?

Sitat av Awareness Vis innlegg
Likte at du lagde et så bra tripperom uten masse tull, men myke tepper og sånt!

Hørtes ut som om du fikk en kul tripp! skjente meg igjen i noen av delene.
Vis hele sitatet...
Ja, var ganske så koselig å sitte der også, helt til Salvian kom og slo meg i bakhodet med balltre. =)
Sist endret av mandelbrot; 8. desember 2011 kl. 19:41.