View Single Post
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Ja, jeg har hørt om at en A+ egentlig er det samme som en helt ok femmer i norge. Men at realfags poeng ikke telles i utlandet var jeg ikke klar over.. trodde det ble bakt inn i karakterene kind of :P Takk for at du gjorde meg klar over det, det er ganske vesentlig egentlig Og godtas ikke norsk 2.gangsvitnemål?!!!!!!!! Er du helt sikker? Hva baserer du det på? Nå ble jeg liiiit stressa :P

takk
Vis hele sitatet...
Ta opp fagene nåå før du er ferdig med VGS, så kommer det på førstegangsvitnemålet ditt. Og dropp militæret, fyll på med mer akademika. Du sa Harvard? Hva i all verdens land og rike skal du i militæret?? Du skal jo til Harvard! Ta et årsstudium, få A. Samtidig melder du deg inn i linjeforeningen din på universitetet og jobber deg så langt opp som overhodet mulig. Det skal være vanskelig.

Jeg, for min del, har også store planer. Drømmer om å dra til Berkeley. Jeg satser imidlertid på å komme inn på et universitet/høgskole i Norge som har utvekslingsavtale med dem, og prøve å ha et halvår eller år i California på den måten Det kommer ikke til å bli noe kult, bare slit og masse jobb og null fritid.