View Single Post
Hei Hei
Trådstarter
424
Takk Nikita! Engelsk er ikke noe stress. Jeg er halvt Engelsk Jeg har hatt jobb siden jeg ble 13 først avisbud og nå i matbutikk/bakeri Tjener ikke akkurat svimlende summer men tror ikke pengene skal bli det største problemet Men vet du hvor jeg kan få tatt SAT's? Må jeg dra til England? Ja, jeg må finne ut hvilke bøker jeg må kjøpe og begynne nå Jeg har alltid drevet organisert idrett hele livet, helt til 10 klasse. Ville komme inn på den skolen med høyest snitt så det bleså mye skole at jeg ikke greide å trene nok til å hevde meg, og de gadd jeg ikke lengere. Men jeg trener på Elexia 6 dager i uken Er det ett must å ha organisert trening? Jeg følger bare ett treningsprogram. Jeg er medlem i ungdomsparti men har ingen verm atm. Men har planer om det i fremtid.

For å komme i kontakt med tidligere elever på de forskjellige skolene, skal jeg bare sende en mail til dem å spørre om de kan sette meg i kontakt med tidligere norske elever?

Hvor topp karakterer må jeg ha? trenger jeg liksom 60+4 realfagspoeng? Eller kan 58+4 duge? Men jeg kan vell ta opp enkelte fag mens jeg er i militæret? Førstegangsvitnemål eksisterer vell ikke i utlandet? Og de testene teller vell en del?