View Single Post
Originally posted by MaLbOlGiA

kanskje vi burde gjere det sånn at kvinner får tenner der nedtil og at dei biter til vis dei ikkje vil ha sex... blir ikkje like attraktivt som før men problemet med voldtekt ville raskt gått over...
Vis hele sitatet...
-Da får du i alle fall all den spenningen du trenger i senga...

Når det gjelder pedofili er det et vanskelig problem, og det er klart at man ikke kan slakte ned eller skjære av "utstyret" til folk i hytt og pine - men vi skal ikke ta for lett på sakene heller. Det var en eller annen som sa at "det var akkurat det de sa om de homofile for noen år siden også..." - den der er farlig! Homofili er blitt mer og mer liberalt (FOR godtatt etter min mening, selv om jeg ikke har noe personlig i mot noen, eller fordømmer de, osv) og viss det skal gå samme vei med pedofili, nei da rømmer jeg ut og blir eneboer ute i skogen ett sted. Jeg vil ikke være en del av ett samfunn der barn skal bli utnyttet for at eldre griser skal få "tilfredsstilt etter deres naturlige biologiske behov". Tenk dere godt om nå: Hva fåregår i hodet på ett lite barn som blir utnyttet, og hva foregår i hodet på den pedofile i samme øyeblikk?

Målet med slike elektroniske brikker er kanskje ikke å varsle en alarm når en pedofil nermer seg en barnehage, men kanskje heller for å gjøre det lettere å ta han etter at han har gjort det og bevise at han var der og gjorde det - dermed vil de ikke kunne gjøre noe uten å bli tatt for det. Dette vil jo i alle tilfeller gjelde tidligere dømte, og dermed vil straffen (fengsel og evt. sikring) bli mye strengere (forhåpentligvis...).