Tråd: Tramadol
View Single Post
Tramadol er et preparat mot moderat til sterk smertelindring. Den påvirker i liten grad opiod reseptoren. Stoffet utløser Serotonin og hemmer tilbakegangen av noradrenalin. Tramadol blir metabolisert til 0-Desmethyltramadol. Tramadol er også vannløselig og har en lang halveringstid.

Mine erfaringer
Jeg begynte med doseringen min ved å tygge en 150mg depot tablett. Smaken var litt sterkere pille smak som imovane. Virkningen begynte lett etter 1 time og var på topp etter ca 2 timer. Jeg følte for det første en kraftig angstdemping, smertelindring i hele ryggen og nakken, Euforia og kiling i føtter og noen steder lett behagelig prikking i huden.
De negative virkingene kom først etter 3-4 timer etter konsumering. Merket skjeve spenninger, opiat kløe og lett hodepine. Man mister også delvis følelsen i penis og mister apetitten.

Neste gangene etter det ble jeg veldig fort vant til doser på 4X50mg og 5X50mg. Det førte til øking av de effektene nevnt over. Man øker veldig fort toleranse for stoffet.
Å spise mat ca en halvtime etter man har oppnådd peaken(dvs. alt stoffet har løst seg opp) Vil potensere effekten betydelig.

Alkohol og Tramadol
(Jeg anbefaler ikke blanding av disse to stoffene, og fraråder dette sterkt)

Jeg har bare blandet disse to stoffene to ganger, så det sier seg selv at jeg har ikke langtidserfaring eller viten om langtidstbivirkninger av blandingen.
tidlig på kvelden ca 4 tiden konsumere 4X50mg, begynne å drikke øl ca 1 og en halv time etter konsumpsion. Rusen begynner da ca samtidig. Rusen begynner veldig lett og rolig, derfor er det viktig å vente med å redosere og viktig å kunne kontrollere drikke mengden.
Virkningen av rusen blir noe sterkere, og alkoholrusen mister noen av sine negative sider som at man mister balanse og blir døsig. Hemningene blir svært sterkere redusert enn med alkohol alene.

Dagen etter er man så og si ikke fyllesyk og føler seg bra. Rusen er der fortsatt til ut på formidagen.

Bivirkningene er at man blir tørr i munnen og hukommelsen for de timene rusen er sterkest. Dette er selvfølgelig for høye doser av begge stoffene.

Peace