View Single Post
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Hei, jeg har fått skrevet ut noen Stilnoct på 5 MG. Jeg satt oppe en hel natt en gang i forrige uke og tok 4 Stilnoct på 5 MG, før jeg dro på arbeid jeg trodde det skulle roe ned nervene mine litt i allefall gjøre kroppen min litt roligere.

Men det som skjedde var at jeg dro på jobb ca en halv time etter inntakket av pillene, og det snurret helt totalt for meg. Jeg datt og begynte og krype bortover gulvet, og ja det var helt sinnsykt rett og slett. Jeg husker bare noen glimt i fra den dagen. Jeg ble kjørt hjem av en annsatt, og husker ingenting deretter.

Hvorfor ble det slik? Noen erfaringer?
Vis hele sitatet...
Hmmm... Hvilke tanker suser igjennom hodet ditt når du sliter med å sove før jobb for deretter å ta innsovningstabletter? Mer naturlig hadde vært noe oppkvikkende av noe slag, no?

Mtp. Kollegaer osv. så bare si du ville være opplagt på jobb, sleit med å sovne, tok et par nye (som var skrevet ut av en lege) innsovningstabletter som du tydligvis ikke tålte.

Jeg hadde lett forstått det som arbeidsgiver eller kollega og det er jo også forsåvidt sant.. GL

Uten å oppfordre til lovbrudd så kan jeg føye til at innsovningtabletter(som stilnoct) fungerer dårlig i forhold til cannabis, min erfaring såklart.