View Single Post
Sitat av supercali Vis innlegg
Starter opp en tilsynelatende vennlig tråd, inntar offerposisjon og blir skuffet. Kamuflerer fiendtligheten med et sitat om at majoriteten ikke tenker.
Passiv aggresjon fullført.
Vis hele sitatet...
Ingen aggresjon fra min side, jeg blir egentlig bare litt frustrert. Dere evner jo ikke å ta til dere et fnugg av informasjon - alt handler om at hver enkelt av dere skal ytre dere om eksisterende meninger. Jeg prøver å oppfordre om å tilegne seg informasjon fra andre kanaler enn freak-boblen, og ga en begrunnelse for dette. Jeg begynner å bli litt lei av anklagelser om å ta å ta offerrolle, være passiv aggressiv, fientlig, bruke hersketeknikker osv. Det ironiske her er jo at dere beskylder meg for ting som ikke er riktig, så om jeg faktisk hadde tatt en offerrolle så hadde det kanskje ikke vært så rart?

Grunnen til at jeg nevnte at moderator står fritt til å stenge tråden er at denne sklei ut til nok en vaksinedebatt, til tross for presisjonen min om at dette ikke var formålet med tråden - noe som også ble nevnt av andre her i tråden.

Sitat av supercali Vis innlegg
Gratispassasjerer burde sitte stille på nederste dekk, ikke forvente å bli invitert opp til salongen på hummer og kaviar.
Vis hele sitatet...
Ser du virkelig ikke ironien her? Gratispassasjerene er de som flyter med strømmen.

Jeg prøver å stille spørsmål om hvordan vi kan kommunisere bedre, men blir møtt med antakelser og anklagelser om at jeg er den som er fientlig?!