View Single Post
*********

Shit ting går så jævlig veien. Vurdere å få noen til å dokumentere detox fra metadon. Jeg må kjenne på det. Må bare gjøre det ordentlig, planlagt, finansier og assistert. Men fortsatt på min kontroversielle måte. 2 helt opiat-løse uker. Det må jeg gjøre før jeg evnt trapper
Opp igjen på dosen nødvend

Hvis jeg gjør det like etter å ha fått kjørt den siste teste jeg skal kjøre, er timingen optimal. Da må det være en rolig retur til

**************************20201022kl2016******************** *****************

Nå som ting bare har begynt å falle på plass så prøver jeg å legge en slagplan for resten av året. Det er enda én og bare én ting som virkelig betyr noe - jeg gidder faktisk ikke å si det flere ganger. Allerede i uke 44 hadde jeg forespeilet suksess, men det ser jeg nå at nærmer seg fysisk umulig. Det er fortsatt mulig i teorien, men jeg tviler. Og jeg stresser ikke sånn veldig mye over akkurat den der, det er tross alt min frist satt for meg selv angående noe kun jeg bryr meg om.

Men enda det "ikke har noe å si" så handler jo dette om å lære seg hvor stor forskjell det er på hva man planlegger og hva man gjennomfører; for ikke å snakke om når. Det er ekstremt vanskelig og det er nok umulig å noensinne få det helt rett, men jeg ser jo at det har en enorm verdi om man er en som sier at noe skal skje, så skjer det. På freak fremstår det neppe sånn, men i motsetning til hva noen har anklaget meg for så er ikke freak det jeg lever for (eller på). Freak er terapi, freak er pauser og freak er et sted der all elendigheten kan kanaliseres mot noe positivt. Og på Freak vet alle hvor hvor narkis jeg har vært, hvor mye dumt jeg må ha gjort og hvor totalt jeg har forandret meg.

Akkurat det tekniske er alle dritt lei av, så nå skal jeg snakke litt om hva som skjer etter testen, sånn ellers. For jeg har tenkt litt.

Det som har vært en fulltidsjobb med konstant overtid siden jeg kom ut fra behandling, blir plutselig verdilløst, Demoen viser det som jeg er i stand til å lage, ingenting nytt kan tilføyes av relevans med ytterligere testing alene - mine solo kodedager vil være over for alltid. I stedet vil det handle om å supplementere teknologinivået med opplegget jeg ser for meg videre, og disse tingene må nå ut til de rette potensielle interessentene som deretter må få tid til å reagere. Med andre ord så vil det ta litt tid, før jeg kan føle meg trygg på at jeg sitter på de alternativene jeg kan forvente at dukker opp. Deretter er det snakk om å virkelig bytte gir, stifte virksomhet sammen med de rette ressursene på eiersiden med ferdig definerte veier til marked. Den tid.

Å komme dit vil ta noe tid. Lengre tid enn jeg tror, tid som nærmer seg den eneste høytiden jeg egentlig opplever som høytid (fordi det er helt grusomt).

Samtidig så tikker klokken mot TV-dokumentaren som unektelig er et resultat av troen på at all "PR er god PR".

Så det denne tiden vil handle om er på mange måter å se litt an hva som skjer og hva som blir mulig. Tålmodighet blir key, og det er noe jeg har så lite av at det ofte fremstår litt latterlig. Så jeg må gjøre noe for å både holde meg selv distrahert og gi potensielle interessenter anledning til å registrere åpningen og vurdere potensialet.

Samtidig så er det jo nødvendig å holde alle dører åpen under denne tiden, så ingen investorer, prosenter eller firmastifiting kan skje.

Så da sliter jeg litt med å lande på en konklusjon som ikke inkluderer at jeg går gjennom det helvete jeg uansett må gå gjennom - nå heller enn senere når jeg håper å være del av et superproft team som jobber med å etablere Norges nye olje.

Jeg må kjenne på det å være totalt nykter over minst 2 uker, etter å ha blitt ferdig med overveldende fysiske abstinenssymptom. Deretter er det godt mulig at jeg trapper opp til minste trygge dose, om jeg ser at jeg igjen blir helt ute av stand til å gjøre noe annet enn å skaffe heroin. Ingenting er viktigere enn å være stabil og pålitelig 100% av tiden profesjonelt. Ikke 99%, sånn som i sist høst. Da går alt til helvete, igjen.

Det jeg tenker er på sin plass, er å få dokumentert en hissig nedtrapping og noe som minner om "cold turkey" fra 90mg metadon. For å kunne gjøre dette må det dokumetneres seriøst og det må være annonsert på forhånd på en måte som tvinger meg til å gjennomføre eller for alltid miste troverdigheten. Samtidig kan jo dette bidra til å få spredd informasjonen nevnt over.

Dette er litt tanker på kvelden, ingen løfter eller noe sånt- kanskje bare svada

, gjør det jeg vil når jeg vil (som dessverre betyr at jeg jobber hele tiden),

EDIT: Jeg vil komme med en uoffisiell dato, trodde jeg fikk det med (måtte løpe på butikken så barna har til matpakken i morgen ), so here goes:

1. Desember

Begrunnelsen for utsettelsen er faktisk helt forståelig og utenfor min makt å påvirke, dere får vite detaljene etter det er på plass.

Denne faktoren er fortsatt en uforutsigbar joker, noe som også den første konsekvensen som skal trigges av dette er det. Forventer at det tar 1 uke, men spm nevnt, mine forventninger er ikke alltid bedre enn vill gjetning

Målet er å være helt ferdig med å kode funksjonalitet før mandag morgen. Dette åpner for å jobbe litt proaktivt mot alternative løsninger på de eksterne prosessene.

Jeg visste at uke 44 var ekstremt knapt og jeg tar det ikke tungt at jeg med 95% sannsynlighet feilet(det er fortsatt teoretisk mulig)

Men 1. desember, det er noe helt annet. Bare vent.

Herregud klokkeslettet jeg skrev var helt på halv åtte (hahaha, tog du an??)
Sist endret av Tøffetom; 22. oktober 2020 kl. 23:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.