View Single Post
titel
metal gear solid serien

kategori
tactical stealth action

platform
ps2, xbox og gamecube

mening
jeg kommer liksom aldri over dem. jeg har spilt nr.1 tre ganger, nr.2 11 ganger og nr.3 åtte ganger.
historiene er knallbra grafikken er knallbra kontrollene er knallbra. alt sitter som et skudd. jeg tror ikke det er mange andre spill som har fått meg til å bli så hekta som disse. jeg liker det at man ikke nødvendigvis trenger å skyte alt som rører seg fordi halve spenninga ligger i det å snike seg rundt og hele tiden ha sjangsen for å bli oppdaga. særlig første gangen man spiller dem er nervene i høyspenn.

går ut på
å snike seg inn i fiendens base, bruke kamuflasje (bare i nr.3), oppdage konspirasjoner, utrolig dødlige våpen (selvfølgelig) og selvfølgelig knerte et og annet stykke fiendekjøtt.


Det er selfølgelig mange andre spill jeg ville likt å nevnt som: sam & max, grim fandango, full throtle, god of war, max payne osv. men ingen andre spill har liksom fått meg like mye hekta som mgs serien.

sitter nå å gleder meg til jeg får henda i xp pakka ti mgs3 så jeg får spilt de to orginale mg spilla og jeg gleder meg helt vilt til mgs4 og enden på mgs sagaen. hvis det da ender med at solid sanke skyter seg selv slik man kan se i e3 traileren til konami.
http://media.ps3.ign.com/media/714/714044/vids_1.html (den på toppen til venstre)