View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det du beskriver nå er akkurat det samme jeg har erfart, derav maks tre dager med benzo eller så blir det enda vanskligere å sove.

Jeg har også erfart at jeg kan ha det jeg kaller for "sengeangst" i starten, der jeg er litt redd for å legge meg siden jeg "veit" at jeg ikke får sove. Da har det funka bedre for meg å sove på sofan noen netter, men fortsatt fokusere på å komme meg opp 08.00 og ut døra om så bare i 5 minutter.

Vil også anbefale deg noen kosttilskudd jeg synes hjelper;

Magnesium L threonate
Sink
B6
D3
Gaba
5htp
Vis hele sitatet...
Lakenskrekk kaller jeg det. Det gikk faktisk greit å sove i natt, sovnet 21:30 og selv om jeg våknet 4 ganger og var oppe i ca 15 minutter hver gang så klarte jeg å sove frem til ca 06:30 uten Xanax. Håper dette kan bli starten på å få tilbake en normal døgnrytme igjen og at helvetet er over.

Har heller ikke merket noe til noen abstinenser eller noe annet mtp Xanax bruken annet enn at jeg er skikkelig sliten i dag. Kroppen føles sykt tung, men dette skal jeg takle. Nå klarer jeg i hvertfall å tenke i sammenhengende setninger og "gullfisk hukommelsen" er betydelig bedret. Så forhåpentligvis dukket jeg unna den kula. Det har nå gått mer enn 48 timer siden siste 0.50mg pille

Takk for hjelpen til dere alle. Freakforum kan være et jævli bra sted til tider, til tross for all søpla her.
Sist endret av Cityreefah; 5. desember 2023 kl. 08:38.