View Single Post
Litt om meg:
18år gammel gutt.
Vanskelig barndom (rus/instutisjon/barneverne)
Er en rolig og avbalansert fyr, liker ikke stress og uro / folk som noier etc.
Har ikke noe erfaring innen for psykedelika uten om 1 helg på MDMA/cannabis
Brukt cannabis av og på siden jeg var 14, siste 1-2åra har det blitt nesten daglig bruk.

Stoffa som var blanda inn:
LSD/hoffman Jeg og knut tok 2 sukkerbiter hver (300+ microgram)
Cannabis (brunt) 3-5 gram 2personer
sobril (sterke) og valium roche 10mg minimum 6 sobril og 1.5 valium 10mg
Alkohol 1box smirnoff ice

Start: Jeg ble kontaktet av en vennine som viste jeg var intresert i å prøve LSD så hun sa hun kunne hjelpe meg å få tak på noe, jeg ble overlykkelig å sa såklart ja!
Jeg reiste for å hente dette noen dager senere, (hadde nå brukt en liten uke på å lese meg opp på stoffet)
Kjøpte 4 lapper/sukkerbiter antageligvis 150microgram + pr. Lapp. (som ble sagt av en annen som var med på tur, som er endel mer erfaren)
Tok 4 sobriler og en box med smirnoff ice før jeg reiste for å hente trippen.
Trodde at jeg og "tur" kompisen min skulle såve der vi hentet dette, men jeg hadde missforstått henne. (Som vi fikk vite etter at vi hadde brukt opp alle pengene vårs å siste buss hadde gått for lenge siden, ca kl 12 på kvld)
Jeg begynte å kjede meg etter første lappen, begynte å tro at jeg hadde hatt for høye forhåpninger å at det ikke skulle virke.
Så jeg mekka opp et FETT mekk 2gram+ blandet med 1.5 ferdigrøyk ca.
Hadde to glasspiper der av merke Ehle. Jeg og "tur"kompisen min, (herreter Knut)
Tok kversitt stort trekk, å begge bare la seg rett ned i sofaen å gjemte seg under hversin pute, 15-30min etter inntak.

Jeg ble klar igjen å begynte å kjede meg faktsik, enda litt for høye forventninger, så jeg tok en sukkerbit til etter litt press av vennina mi.
å satt på noe 1200 microgram på annlegget, å prøvde å leve meg litt inn.
Tok også et trekk til med hasjen, la meg bare ned i sofaen å lukket øynene å slappet helt av, å begynte å diskutere om at jeg ikke fikk snakke i tlfen når jeg trippa, men jeg var fast bestemt på at jeg ville snakke med folk som ikke var på "tur" :P
Etter litt mas slo jeg av tlfen.
Tilslutt ble vi hentet av en kompis av vennina mi som kjørte meg å knut hjem til meg.
Syra begynte å kicke når vi satt i bilen/gikk av, husker ikke helt nyaktig når.
vi satt oss ned i hversin side av sofaen å la oss mothverandre med noe syyk musikk som jeg ikke husker hva er..
Jeg og knut gikk inn i dyp transe begge to.
PLUITSELIG ringer det på døra mi, jeg noier som FAEN å går sakte men sikkert bort til døra.
Der kom der 2stk som viste vi var på "tur"
Han ene hadde tatt en lapp, endel piller, alkohol, speed og kanskje noe coke om jeg ikke husker helt feil. (per)
Han andre gikk på speed og piller (Petter), eneste grunnen til at dem kom opp var pga. Petter klarte ikke tro at jeg og Knut hadde tatt syre.
Jeg ble livredd da jeg så Petter, husker han så helt rar ut, skummel, vet ikke helt åssen jeg kan forklare det, vet bare at jeg noia totalt på han.

Til slutt gikk jeg til Per, han bor 5-10 min unna meg, mens Knut ble igjen hos meg.

Da jeg, Petter og Pål kom til han så satt vi oss godt tilrette å hørte på 1200microgram tror jeg det var.
Nå hadde jeg masse visuals av farger som forandret seg og ting "beveget" seg.
Nå ringte det plutselig på døra igjen, å jeg støkker som normalt,men åpner døra.
Der står Knut å hadde nettopp komt utav en bad trip han fikk oppe hos meg.
Ga han plassen min å jeg la meg på gulvet,pga. Jeg var så varm å det er kaldere på gulvet, pluss jeg la meg helt inntil høtaleren og subben for å få myye bedre lyd!
Plutselig begynte jeg og Knut å le, starta bare med litt fnising men ble tilslutt et kraftg latterkick på begge 2!
Jeg lå bokstavlig talt på gulvet å rullet rundt å klarte ikke stoppe å le, da jeg på en måte kom til meg selv igjen, var gulvet helt vått etter så mye jeg har ledd, er forresten ikke helt sikker på om jeg grein, har litt blanda følelser med det.
Fant tilslutt ut at jeg kjeda meg med å bare sitte der å se i veggen å høre musikk, jeg ville ut!
Reiser meg bare opp å går rett ut uten å si et eneste ord!
Nå var vell kl rundt 0200.

Knut kommer springendes etter meg å sier at jeg ikke kan gå ut uten han, med tanke på at det var min første tur så tror jeg han bædet litt på det.

Vi gikk en lang tur, først bort til en "andedam" der hvor vi satt oss ned på en benk å så på endene å masse "lyskastere" som lysa opp dammen, dette var UTROLIG fint å se på, fargene var så klare,sterke og NYDELIGE, endene føltest som om dem bare kom nermere å nermere så vi gikk videre før dem kom for nerme, hehe.

Nå begynte jeg å bli sugen på å snakke med folk som ikke var på LSD, men det ville ikke Knut.
Jeg begynnte å bli EKSTREMT tørr i munnen å ville på bensin stasjonen å handle noe brus, men da finner jeg og Knut ut at da har ikke han råd til toget hjem dagen etter. Så da fikk jeg ikke brusa mi :/
Vi traff også ein rar fyr i nærheten av bensinstasjonen, Knut trodde han skulle voldta oss, å gikk litt bort i fra han å så ut til å være klar til å springe! haha.

Han står å snakker med meg ålurer på hva vi gutter gjør ute en så sen natt, jeg klarer ikke å snakke å står bare å fniser som en liten jente.
Nå i ettertid så tror jeg han bare vile ha det samme som det vi var på, men det forstod ingen av oss da.

Etter dette gikk vi bort i en turskog/turplass å nå begynte treene å se ut som en tegnefilm(?) på en måte..
Istedenfor å se bladene på treet så så jeg hele grønne trær, uten detaljer på en måte.

Vi fant forresten en katt også, tror h*n ble veldig knyttet til oss, da den kom bort til oss å Knut løftet den opp å fikk den til å male søtt^^
Så slapp han den ned igjen å vi gikk videre, katte følgte enda etter oss.
Vi gikk langt inni skogen med katter på slep.

Inni skogen finner vi en hversin benk å legger oss ned å lukker øynene, jeg blir urolig å begynner å klø som F!
Jeg klarer ikke ligge der noe lengre å maser på Knut at vi må gå.
Han vil ikke så jeg går inni skogen igjen alene, nå klarer jeg å krasje i en grein mitt på natta.. ( bruker briller, så dem datt jo selvfølgelig av)
Jeg legger meg ned påalle 4 å leter iblant pinner,søle,blader ol. Kan også si at jeg har EKSTREMT dårlig syn uten briller så var ganskevanskelig å finne dem igjen på syra..
Nå opplevde jeg den værste følelsen på hele trippen, følelsen av hjelpeløshet, alt jeg ville var å spør noen om å hjelpe meg ,men viste ikke hvem..
Kan også si at brillene mine er svarte/grønne.
Men jeg fant brillene mine etter LANG letetid.

Nå er vi på vei hjem igjen, gikk sakte og sikkert hjem igjen, stoppet med et forlatt hus for Knut ville ligge å slappe av litt å jeg måtte pisse.
Jeg lente meg intill et tre å dro frem utstryret,å akkurat i det jeg begynte å pisse gikk jeg inn i en ny transe/tripp, våknet til da jeg pissa meg selv i handa å trodde jeg hadde pist på hele meg ,inkludert ansiktet, men fant ut senere at det bare var ekstrem svette overalt.

Så nå var vi hjemme igjen, satt på noe musikk å kjente at turen begynte å falme litt, nå var kl mellom 0500 og 0700.
Men vi var MYE mer dopa en hva vi følte oss som.
Kl 0800 kommer Petter opp til meg, han har med seg pipa mi som mora til Pål nesten klarte å ta å knuse.

Nå satt vi å snakte om di forsjellige turene vi har hatt å koste oss med dette!
Diskuterte også om vi skulle ta en dobbel dose.
Jeg, Knut og Petter ville egentlig ha en tur til på en annen type LSD (sunshine ettelleranna)
Men besteme oss for å såve litt å se om vi var klar etter noen timers søvn
Vi satt å røyka og hørte musikk til kl var 12 på dagen, da jeg såvnet.
Våknet noen timer senere at de har vært ute å handlet mer hasj å jeg tok meg noen piper til.
Jeg var enda klar for en tur til, men di andre var ikke helt klare enda.
Tilslutt såvna Knut å jeg å Petter satt å snakte om alt fra sopp,trøffler,datura osv.

Så såvnet Petter å jeg sitter enda våken å¨ venter, dem såv ifra 3-5 - 2200-2300 på kvlden.

Det ble aldri en ekstra tur, for han som hadde pengene å kontakter ville ikke ta en dobbeltur.

Bivirkinger:
Hadde EKSTREM kløe i MANGEN timer, har 2 stygge og vonde brannsår på den ene foten, etter jeg har brukt en ullsokk til å klø meg med.
Noe sliten i hodet

Posetive ting:
Føler meg MYE snillere som person.
Ser farger enda bedre rundt meg.
Når LSD'en hadde "gått ut" følte jeg på en måte at jeg var helt "frisk" at LSD'en hadde fått meg til å lande fra en Cannabis psykose, følte meg som en helt ny person (den personen jeg var før jeg begynnte å røyke masse cannabis)
Ser lysere på livet, å er gladere!

Noen spm:
Den kløen, noen som vet hva den kommer av? Klør litt enda , men ikke like mye som på turen.
Trippen gikk på en måte opp og ned, altså, det ene sekundet følte jeg og Knut oss helt nøktre å gikk å førte en "normal" samtale, men plutselig så trippa vi igjen, dette sjedde med gjevne mellomrom hele trippen.
Er dette pga pillene?
Å er det noen som vet hvorfor jeg lo/fnisa så sykt når jeg snakka med personer som antageligvis ikke var på LSD?
Noen som har prøvd candyflipp? (MDMA og LSD) Viss du har prøvd, åssen er dette? Er veldig keen på å prøve dette.

OPS! Fuste rapporten min, sliter også med dysleksi og konsentrasjons vansker, så beklager om tråden er rotete å dårlige formelert o.l.

Vil også takke samtlige her inne på FREAK som har hjulpet meg med mine LSD spm! Tusentakk!



Ps. GLEDER meg massseee til neste tur! Muligens noe sopp?
Sist endret av nso; 3. januar 2013 kl. 19:53.