View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å rømme fra er rusproblem funker sjelden. Selv om bytte av omgivelser kan hjelpe en viss grad blir nissen alltid med på lasset.

Så viss du ikke får noe hjelp med avhengigheten din vil du nok dette inn i gamle spor rimelig kjapt.
Vis hele sitatet...
Jepp. Hvis det først og fremst er et alkoholproblem så vil jeg jo alltid få tilgang til det. Men igjen, i et lite gjennomsiktig lokalsamfunn hvor jeg kjenner mange ifm. slekt blir det veldig synlig hvis jeg går inn det "drikke øl jevnt gjennom dagen arb-ledig"-mønsteret mitt. Også vil jeg sikkert få litt (opplevde) forpliktelser fra omgivelsene Miljøforandring er noe jeg søker. (Eier en kåk på 40 kvd, men den blir jo et Korona-fengsel).
Rent økonomisk har jeg lyst til å selge nå.. Ser for meg at det er et bra tidspunkt! Mange familier som søker vekk fra OSlo, kulturbransjen er utradert, overflod på leiemarkdedet.. Rente økning.. Tror dette er et bra tidspunkt å gjøre en reise vekk på Formen er forøvrig veldig bra akkurat nå. Har vel drukket 5halvlitere utover formiddagen. Så føles det trygt å ha noen stabile gode jointer å innta utpå kvelden / natta.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er dessverre mange som ikke takler å bo i storby nettopp pga lett tilgang til alt. Det er absolutt ikke flaut eller feil å innse det. Men en ny by, vil nok ikke hjelpe på, så hvis familien din bor utenfor en by, så ville jeg prøvd det

Lykke til Hold oss oppdatert da.
Vis hele sitatet...
Jepp. jeg har vært i døgnbehandling tidligere og da var dette med flytting noe jeg hadde som en nødvendig tilfriskningsfaktor. Men når man kommer duggfrisk tilbake til byen etter behandling, så føles det som om man har stålkontroll på alt, treningsrutinger og måltider osv.

Når jeg har endel bra relasjoner jeg kan lene meg på et sted på vestlandet, jeg har rent rulleblad, og samvittigheten er i behold utover at jeg invididuellt har tatt noen valg med å innta ulovlige rusmilder.
Sist endret av Bruker_Borger; 15. april 2021 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.