View Single Post
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Får mye fint der, alt fra josefine-pc-spillene og mulle mekk til eldre norske filmer og serier.
Er derimot viktig å seede, ellers er det "rett ut".
Vis hele sitatet...
Hva er minimumskrav til seeding, er det 1:1? Så på en av de scree shotene at en lå på 14:1. Da er vel vel på det nivået på seeding at en må velge de kostbare seedbox unlimited for å komme så høyt. Ja nei jeg snakker vel som en ekte leech nå, bare tenker på hvordan jeg skal løse dette rent praktisk uten at jeg ender opp som raka fant via kostbar seedbox eller ved å måtte oppgradere hardware.

Noen som har shoppet etter seedboxer siste året som kan si litt hvem dere vurderte og hva dere valgte, og hvorfor dere valgte nettopp den? Alt er jo ikke bare pris, det er også mengde data per måned vs unlimited data, og hastighet. Samt hva en får tilgang til. Ftp + mer? Evt. (semi)vps box slik at en kan velge å kjøre hva en software en måtte ønske?

Pga litt gammal hw og litt trangt budsjett ville det optimale blitt en seedbox der jeg kan streame fra seedbox for nå, og kjøre automatisk (inkrementell) backup slik av folder for komplette nedlastinger kan synce mot whatever i mot sommeren når jeg har fått kjøpt inn nye disker.