View Single Post
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Skjønner ikke at folk gidder å bry seg.
De folka der nede må jo elske krig, da det ser ut som det aldri kommer til å bli fred der nede, hverken fra den ene eller den andre siden. Og skulle det omsider, utrolig nok ha blitt fred for en kort periode der nede, så kan du ta deg faen på at det hadde ikke gått lang tid før en eller annen terrorgruppe hadde ropt allah og ødelagt dette.

For min del må de bare utslette hverandre der nede, for det er ikke håp uansett.
Vis hele sitatet...
Woah tror du virkelig at sivile elsker krig? Eller at det er rettferdig at sivile er de som rammes at en konflikt som egentlig ikke har med de som sivile å gjøre i det hele tatt? Jeg blir kvalm av å lese hvordan du uttaler deg videre

Sitat av Superspurv Vis innlegg


Jeg ser for meg at hvis folk som denne karen blir drept i frontlinjen så telles det som en deathcount på barn, nettopp fordi det barn som gjør dette. Jeg vil tippe at hvis denne steinen treffer noen i hode så dør man, med andre ord et dødelig våpen. Det er latterlig hvor symbolsk dette er når de kaster steiner mot tanks.
Vis hele sitatet...
Hvordan mener du folk skal vise motstand når steiner er alt de har? Eller er du også en sånn som gir faen og syns de heller skulle satt seg ned å latt seg og sine bli drept uten noe motstand? Hvis noen angriper deg for å drepe deg kjemper du i mot med det du har eller står du smilende å ser alle rundt deg bli skutt og vinker på fienden velkommen til å drepe deg og? Det er vanlig at unge borgere er de som brukes i krig og i Norge er man også tenåringer når man begynner i militæret. I en krig hvor hæren ikke er nok må alle delta enten de er gamle eller yngre. Det at en 16 åring har mer muskler enn deg og kaster stein gjør det ikke mer rettferdig at han blir drept,han er fortsatt et uskyldig barn offer for en forferdelig og kynisk konflikt mellom to stater som prøver sitt beste for å stå opp for landet sitt, familien og folket sitt.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jupp. Han vet nok at det er en journalist 2 meter ifra han. (:
Vis hele sitatet...
Wtf så du mener at alle nordmenn som kjempet mot Tyskland sin okkupasjon også bare gjorde det for å komme i avisa?

Jeg var ikke klar over at denne ulla var på dette forumet..



FRI PALESTINA
Sist endret av Mk1; 13. mai 2021 kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.