Tråd: Molly
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Akkurat denne tråden er da ikke så ille. 120-200 er helt i orden. Enkelte rusbrukere jeg har møtt IRL tar 0,4-0,5 g i slengen, da vet du at du er hjerneskadet for å si den mildt.
Vis hele sitatet...
Nå snakket jeg heller ikke om TS sitt tilfelle eller denne tråden men mer generelt om du ser i veldig mange av de andre trådene der folk tar 200-500mg.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tja.. Har du hengt noe særlig på freak i det siste? Jeg har iallefall vært innom et par håndfulle tråder der man ikke har hatt effekt av 100mg.
Hva årsaken kan være aner jeg ikke, men internett vil iallefall ha det til at du tar 100mg++ ren mdma.
Vis hele sitatet...
Ja, det har jeg faktisk og ofte ligger grunnen i at folk tar medisiner som gjør at det ikke funker, akkurat har spist ett stort måltid eller andre ting som "killer" highen.
Jeg har sett nok av tråder om folk som har bæda fordi de har dytta i seg alt fra 200-500mg eller mer, som ikke forstår hvorfor de har blitt så fucka som de ble, folk som tror de telepatisk snakker med andre og leser tanker og som har havnet i psykoser, men dette er vel sikkert tråder du har holdt deg unna.

Er ikke så vanskelig å finne ut om du har ren emma heller, det er derfor testkits og labratorier finnes.