View Single Post
Hvor gammel er du? Jeg var av samme typen før. Klikka av ingenting, spesielt når det gjaldt dama. Følte det var helt riktig og på sin plass på den tiden, var litt småpsyko og likte det faktisk.

Nå, derimot er jeg helt snudd. Selvfølgelig kjipt at han tafser på dama di, men er sikker på at han hadde hørt etter om du skjelte han ut også. Har lært at det er helt unødvendig å ty til grov vold, og konsekvensene kan bli enorme. Det gikk greit nå, og du blir ikke anmeldt. Flott! Men neste gang treffer han kanskje asfalten med huet først og du har drept eller gjort noen til grønnsak for resten av livet. Fengselsstraffa er jo kjip nok i seg selv, men tror det blir noen søvnløse netter når promilla kommer nærmere 0 og virkeligheten går opp.

Jeg syns absolutt du burde reagere når noen oppfører seg så ufint, men å ty til vold fordi en kar er idiot med 3 i promille er nok å overdrive. Kjeft han huda full, så skjønner han nok hvor dum han har vært. Stikker det skikkelig dypt kan du ta kontakt med han dagen derpå. Av erfaring vet jeg at 99% blir ganske spak når de blir konfrontert med dumskap de har gjort i fylla. Og de husker det til neste fest

Neste gang, bare brenn av og gi uttrykk av at du kommer til å banke han. Det skremmer de fleste, eller de innser at de er idiot. Ikke gjør det. Jeg fikk høre det samme av eldre da jeg var yngre selv, tenkte det bare var pisspreik. Innser nå at de hadde rett.

Hilsen galning som har blitt litt klokere med åra