View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på fest for noen uker siden. Jeg hadde nettopp kommet og hadde bare poppa en pils, så var ikke full. Var en kar som begynte å bli litt full, og er veldig innpåsliten på dama. Han steller seg bak hun mens hun prater med noen andre, og prøver å vri hun rundt mens hun gjør tydelig tegn på at hun ikke er interessert. Jeg blir "alert", men ser an situasjonen litt. Plutselig tar han begge hendene på titsa hennes mens han står bak hun, og klemmer i vei. Da får jeg nok og smeller karen hardt i bakken gjentatte ganger mens han prøver å ta tak i meg. Blir så bedt av en kompis om å ta det oppe i skogen (vi var ute), så jeg, 2 kompiser og vedkommende går opp i skogen hvorpå jeg slår og sparker han gjentatte ganger etter at han begynte å slenge med leppa og ta tak i meg igjen. Han reiser fra stedet gul og blå.

Så til poenget. Det blir ingen politisak, det er ikke helt "in" i vår krets, og flere som kjenner han godt har bedt han om å ikke anmelde. Men jeg er dog blitt veldig upopulær etter dette. Folk sier at jeg overreagerte fordi han var veldig full, og jeg var edru, også er det også det faktum at jeg har en ganske solid kampsporterfaring. Men han tok dama mi på titsa, og jeg gikk i taket.

Vet ikke helt hva jeg vil med tråden. Alt jeg har presentert her er akkurat hva som skjedde, så jeg lurer på hvordan akkurat du ville ha stilt deg til dette hvis dette skjedde i din omgangskrets?