View Single Post
Trådstarter
150
Grunnen til at jeg ikke har hatt overvåkning er, som jeg nevnte tidligere, at jeg har mistenkt at de har fått tilgang til det.

Jeg koblet fra kameraene etter en razzia for en stund siden, før jeg reiste bort et par dager. Har kodelås på ytterdøra og siden jeg var stressa og travel før jeg reiste bytta jeg ikke kode. Da jeg kom hjem igjen stod ytterdøra mi vid åpen. Ikke på gløtt, men helt åpen. Jeg gjennomsøkte huset, men her var ingen. Og pc, nettbrett, tv, anlegg, mc og alt annet lå urørt.

Døra mi låses automatisk og jeg er full i ocd på å sjekke at den låses bak meg. Mao. er sjangsen 0 for at jeg har gått ifra åpen dør. Jeg ringte Politiet, men de sa de ikke hadde vært inne her etter siste razzia.

Politiet her jeg bor er litt «løs kanon», så min mistanke er at de har sett at jeg har koblet ut kamera og komt på et eller annet de har glemt å sjekke/gjøre og sett sitt snitt til å ta seg inn en gang til.

Skjønner at dette høres helt på jordet ut, men dette er situasjonen, og ingen andre hadde heller koden til døra mi på det tidspunktet.