View Single Post
Trådstarter
150
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Svært vanskeleg av fleire grunner.

Den oppgir ikkje informasjon om signalet, og alt eg kan finne om teknisk informasjon er følgjande:
Wireless detecting range: 2.4GHz wireless camera: 2.8ft(Standard 10mW camera); 1.2GHz wireless camera: 49.2ft(Standard 10mW camera) ; 2G/G/4G phone signal: 9.8ft-49.2ft

Det er bokstaveleg tala eit bortkasta instrument. Mikrofon som sender på 433MHz? Vil gli rett igjennom. Og skulle eg overvaka deg hadde 433MHz vore langt meir naturleg enn 1.2GHz, for å sei det slik...

Men det kan vere snakk om armeringsjern e.l. som lager ein refleksjon av signalet eller kva som helst anna. For å få eit meir fornuftig svar må du kunne gi oss eit spekter av signalet... Då er det mogeleg å gjette kva det er.

Det er ikkje indikasjoner på noko som helst.

1: Oppgrader firmware på headsettet. Ein del headset er crap. T.d. har eg eit Sony-headset som mister connection om det er for mykje anna på 2.4GHz i samme området. Eit Jabra-headset er dønn stabilt i dei samme situasjonane. Begge er i prisklassen "dyre", til hakket over 2000 spenn.

2: At telefondekninga varierer er ikkje indikasjon på anna enn at den varierer. Det er neppe destruktiv interferens frå mikrofoner i leiligheta di.

Kort sagt; det er paranoia. Og om det er reelt vil ikkje den dingsen du har kasta bort penger på finne det.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til det med dekninga tenker jeg kanskje falsk basestasjon? Synes det er litt rart å miste dekningen helt når jeg flytter meg under en meter i sofaen og i senga. Jeg påstår altså ikke, jeg spør.

Takker for faglig, gode og utfyllende svar, men jeg er misfornøyd med å automatisk på «paranoid-stempelet» jeg ser deles ut til speedfreaker i hytt og gevær når de hevder seg overvåket.

Det er ikke tilfellet her. Jeg vet med 100% sikkerhet at telefonen min enten er eller har vært overvåket. Ved minst to tilfeller vet jeg at de har sporet telefonen min for å finne ut hvor jeg er. Det kjøres nedover gata mi og forbi huset nærmest dagelig, noe de ikke legger skjul på selv heller. Før hadde jeg IP-kamera utendørs som jeg etterhvert mistenkte de hadde tilgang til. Da jeg dro ut ledningene, hendte det noe rett etter som bekreftet mistanken. Så her er flere ting som spiller inn på at jeg mistenker det. Advokaten min sier også at det er svært sannsynlig at jeg blir overvåket på en eller annen måte.

Jeg er ute etter kunnskap på temaet og kanskje forslag til hvilke metoder som kan være benyttet. Det finnes også flere grunner til å anta overvåkning, så når dere svarer, bare anta at overvåker har lov, lyst og interesse til å finne ut hva som blir sagt og gjort og gi forslag, tips og råd utifra det.