View Single Post
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Ok, så da har jeg vært litt for godtroende når jeg bestilte den altså.. Men bare av nysgjerrighet, kan du nevne noen av grunnene til at den reagerer kraftig på noen plasser hvor det åpenbart ikke er noe?



Jeg er en fyr som ikke har brukt rusmidler eller drukket alkohol på lange tider, har god døgnrytme, matvaner og ellers en fornuftig levemåte, bortsett fra noen dårlige valg jeg har tatt tidligere. Så jeg er ikke paranoid, trusselen er reel. Det vil være mest interessant å overvåke meg og det som blir sagt og gjort hjemme hos meg.

Noe annet jeg kan nevne er at et BT-headset, JBL N65BT den siste tiden tidvis kobler seg av noen sekunder også på igjen tidvis hjemme hos meg, og når jeg går oppover veien utenfor huset. Samtidig sliter jeg med at dekningen går fra full styrke til 0 noen få plasser i huset der forskjellen er under én meter fra full til 0. Ut ifra det jeg har lest er bl.a. dette indikasjoner. Innspill?
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis indikasjoner på at det er sendere der men det er jo mye som kan skape forstyrrelser som feks defekte elektroniske enheter og tilogmed led lamper https://reductionrevolution.com.au/b...o-interference