View Single Post
Har litt blandede følelser etter mitt første møte med flein nylig (ca 40 sopp). Startet veldig bra med fine visualisasjoner og det man kan forvente, men nådde etterhvert et punkt hvor jeg til dels ikke kunne føle kroppen min. Jeg gikk og strøyk meg på magen og kunne ikke føle det, samt fysisk kontakt med andre, og jeg ble etterhvert litt forvirret av det. Er dette en normal ting å oppleve, en del av trippen? Hva er evt best aktivitet for denne fasen?

Opplevde også litt senere at kroppen ble svak. Fikk i perioder pipelyd i ørene og ble fuktig i panna. På et punkt føltes det rett før at systemet bare skrudde seg av, ble liggende på badet en stund og måtte virkelig kjempe for energien. Ingen spesifikke tanker eller faktorer i omgivelsene som førte meg dit, bare rein ubehag. Spiste ca ingenting før inntak, og bare noe lett litt uti. Jeg vil gjerne lære av disse opplevelsene, men sliter med å tolke og forstå det som skjedde da jeg føler det ble annerledes enn det jeg har lest og sett for meg på forhånd. Erfaringer? Takker så meget på forhånd!