View Single Post
Ingenting godt kan komme ut av disse voldelige demonstrasjonene på det mest ubeleilige tidspunktet noensinne. Å demonstrere på dette tidspunkter er i seg selv vold, mye mer voldelig enn denne ene politimannen. Man utsetter langt flere folk for coronasmitte, jeg håper bare det går utover demonstrantene og ikke andre.

Det å gå til kamp mot politiet ved bruk av vold er latterlig, det bare viser at vi trenger ennå strengere regler og mer brutale politistyrker, da alternativet er at samfunnet går i oppløsning og voldelige gjenger med low-men tar over. Begge sider har egne problemer, men i Norge har vi svært lite problemer med polititet relativt til andre land, det å da gå ut å demonstrere anser jeg som en voldshandling og indirekte form for drap.

Se f.eks. oppførselen i Sverige, der politiet er dyktig i sin jobb, voldelige mobber med low-men angriper de. Er det disse villmennene som skal føre vesten videre? Da foretrekker jeg heller korrupte politikere, rasister og Trump. Alternativet er å gå til innkjøp av maskingevær for beskyttelse.
Sist endret av Hans Høyhet; 7. juni 2020 kl. 17:11.