View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nah, de lager det for å tjene penger, akkurat som han som dyrker hasjen "du" røyker.

Tar amf 1-2 ganger i mnd, er ikke avhengig, kjenner mange som bruker det her og der, men ingen som er direkte avhengig.

Jeg har jo lest skrekkhistorier om de som er / var skikkelig avhengig av speed her inne så er fult klar over at man kan bli det
Vis hele sitatet...
helt enig i at folk ikke lager amf for å få folk avhengig, det er for penga uansett om det er big pharma el en underground polsk el nederlandsk "kjøkkenlab" f eks.

men jeg har prøvd det som er og mer til, det eneste jeg må holde meg unna er amf/meth og veldig lignende substanser (alt fra metylfenidat til mdma til coke går fint).

dette er bare min personlighet, sikkert da jeg vanligvis er veldig lat og det er digg å få energi og motivasjon til å få ting gjort, men med speed så klarer jeg ikke stoppe før det er tomt, selv om jeg er våken en uke og passer ut så fortsetter jeg så fort jeg våkner om det er tilgjengelig..

ikkeno annet tar såpass kontroll på meg, langt ifra.
det sagt så skal man eksperimentere med rus så vil jeg fortsatt anbefale speed på lista, selv om den kommer langt ifra høyest på det jeg ville anbefalt da det er relativt trygt om man ikke har hjerteproblemer f eks, og etter min erfaring så har nok noen andre veldig vanlig rusmidler større avhengighetspotensiale enn speed for folk flest.