View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var ca 1 år jeg var i en KONSTANT party-periode.

Vi snakker:

Alkohol (18-60 x 0.33L øl i uka)
MDMA / ecstacy (3 ganger i uka hvor jeg tok mellom 6-9 drop / piller per uke)
Kokain (1-2g i uka)
LSD (150-200 ug hver 2 uke ca)
Ketamin (1-3g i uka)
Valium (10mg x 20 stk i uka ca)
Kodein (200-400mg per dag)
Cannabis (5-10g i uka ca)


Det var SELVFØLGELIG en uke her og der uten alt dette, men var alltid noe.

Dette var da som regel hver Tor, Fre og Lør men kunne også fortsette til onsdagen etter. Tror jeg på det meste tok rundt 12 ecstacy på 1 helg, er helt latterlig å tenke på det i ettertid. Hvor dum kan man bli...? Kompisen min tok 7-9 per NATT... Vi var riiimelig ute av kontroll.

LSD etter 32 timer våken på MDMA og cola osv. Bare helt idiotisk....

Er ikke for å "skryte", da hadde jeg ikke gjort meg anonym. Er ikke noe å være stolt over uansett.

Men skulle fram til at jeg over 2-ish mnd tok mindre å mindre til det ikke tok noe dop. Jeg var egentlig helt tom for følelser i ca 14-16 mnd i ettertid, ble ikke "glad" etter 80mg OxyContin engang.

Men sakte men sikkert følte jeg meg bedre og ble til slutt "normal", men tok som sagt nesten 2 år uten MDMA.

Kan jo informere om at jeg ikke er 100% edru nå.
Men er snakk om 2g cannabis i mnd, litt speed eller cola 1-2 ganger i mnd, LSD 1-2x i året, ketamin 1 gang i mnd.

Har ikke rørt MDMA i det hele tatt siden det da, føler virkelig ikke for å røre noe som brenner seratonin reseptorene mine så hardt igjen.

Ikke missforstå. Om man bruker det 3-5 ganger i året, si 150-220mg drop så 50% mg som redose så er det greit, men for MIN del tørr jeg ikke leke med seratonin reseptorene mine mer. Lest om folk som har mistet lykkefølelsen i flere tiår etter MISSbruk av MDMA.


Det er noen som enten MÅ være helt edru (for eks Steve-O fra Jackass), mens andre som har "vært på kanten" fremdeles kan ta litt her og der. Har full kontroll, det året var bare en spesiell periode i livet mitt.