View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Beklager å stille spørsmålet rett ut - men er du idiot, eller bare later du som? Du kan ikkje sjå på eit fåtall personer for kor effektiv ein medisin er. Du må sjå på grupper, og du må sjå på kor lenge dei overlevde, korleis utfallet ville vore utan behandling m.m.
Vis hele sitatet...
Fra en som søker å kategorisere andre mennesker vil jeg si at du er påfallende god på å sitere Stalin. En død er en tragedie, en million døde er statistikk.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
T.d. vil ein medisin som drep 90% etter eit år vere eit bra alternativ om 100% vil døy innan 6 månader utan behandling.
Vis hele sitatet...
... og dette sier du i edru tilstand? At det er bedre å gi folk falske håp enn å gi dem en ærlig sannhet? Verdigrunnlaget ditt ser feil ut i mine øyne.

Jeg sier ikke at Tesla er den rette veien, men jeg ser lyst på at noen har tatt steget bort fra forbrenningsmotoren; ikke minst med tanke på folkehelsa og mulighetene framover. Uten alternativer er vi fortapt som et samfunn.

Cannabis kan være et av alternativene, det kan også bitter melon, og natron for den saks skyld, det er ikke dermed sakt at noen av dem er veien å gå, men ingen av dem bør dementeres umiddelbart.
Sist endret av nudo; 12. februar 2016 kl. 14:51.