View Single Post
Uenig. Norge var kjent for og være et land hvor kriminelle kunne dumpe den dårlige hasjen sin, men slik er det ikke lenger. Du har selvsagt masse standard røyk som blir solgt på gateplan, men generelt er kvaliteten mye høyere enn før. Dagene hvor man fikk tørre/harde plater man må varme opp i evigheter er over. Kan ikke huske sist jeg så hasj man ikke bare kan rive i biter.

Det greiene du linker til har jeg aldri sett i Norge iallefall. Har sett en type som kalles Soap Bar for mange år siden som ligner på det der, men tror ikke det er så utbredt akkurat.

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Du skriver så det høres ut som politiet faktisk sjekker om hasjen er ren eller ikke. Det tviler jeg veldig sterkt på at de gjør. Isåfall tror jeg ikke de sjekker stort mer enn thc-konsentrasjon.
Evt urenheter tror jeg ikke de tar seg bryet med å notere ned.
Vis hele sitatet...
Dere 2 er ikke de første som sitter med konspirasjonsteorier om utblandet/falsk/forurenset hasj. Så Kripos har gått ut flere ganger og avkreftet at de noengang har oppdaget f.eks gummi i hasj beslaglagt i Norge.
Sist endret av et eller annet; 21. september 2016 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.