View Single Post
Glede, kjaerlighet, intens fryd og ekstase. alt i en pille! knips!jippeyyy... Ta en pille saa vil det faa deg til og gnage tenner, faa svette hender, musikk er ti ganger fetere enn noen gang, de fleste jeg kjenner som tar knips(hvertfall første gang trippere) sier det er det beste de har følt i løpe av hele livet. Hvordan kan du faa alt dette uten at det tar noe i fra deg? Alt er for godt til og vaere sant, og noe jeg har erfart med livet er at naar noe er for godt til og vaere sant saa er det det, noe jeg ogsaa har faatt bekreftet gang paa gang av rusbruk.
jeg sier ikke at om du har tatt E en gang og etter det saa har du faatt et verdens syn som er posetivt forsterket og du føler deg tryggere elns, at det er noe vondt i det. vis det har bare kommet posetivt ut av det har det bare det da, og good for you.
men det jeg mener er at det gjør sjeldent det, som oftest tar folk flest for mye enn hva de taaler og faar virkelig kjenne konsekvensene av det, psykisk. depresjoner, angst, frykt, ukontrolert sinne og panikkangst.
jeg har selv kjent konsekvensene kraftig.

og for det andre saa fins det saa mye ''knips'' at folk spyr, bokstaveligtalt. det er blandet saa mye dritt i de rosa og gule pillene som absolut ikke burde blitt laget en gang. det er stor sjangse for at du kjøper knips som ikke gjør deg annet en kvalm, sløv og jaevlig for det er blanna ut med masse piss.

saa om du noen gang vipper mot en knips tur, saa vil jeg si fuck det ta heller noe spennende!