View Single Post
Sitat av Apeloff Vis innlegg
salvia skal jo prøvest, uten tvil. Men vil jeg være såpass klar i toppen att jeg vil kunne bruke disse sansene, og tenke over hva jeg gjorde. Eller er det bare fort inn, være ett barn, uten å kunne oppfatte hvor jeg er og hvorfor jeg er der?

Jeg har en del sånne tanker av og til. Hade bare vært artig og tenkt og reflektert over dem menst jeg er ruspåvirket, og eventuellt sett om jeg kunne fått noen puzzlebiter på plass, sammenligne det med livet mitt.

Blir litt uforståelig dette men, dere som har turet, kan vell avkrefte om noe av dette er umulig
Vis hele sitatet...
Bryter du gjennom på salvia vil virkelighetsoppfattelsen din bli en helt annen, du kan oppleve deg selv som barn, legokloss eller evt. det klassiske stuebordet. Etter min erfaring så vil du ikke under selve opplevelsen få så mye tid til å reflektere over hva som skjer, og du er nødvendigvis ikke noe klokere etterpå da opplevelsen godt kan ha vært av fullstendig uforståelig slag. Personlig følte jeg mer ellers mer harmonisk etter en salviatrip enn jeg var før.

Vil du reflektere over ting i ruspåvirket tilstand så tror jeg heller sopp eller syre, evt meskalin er bedre alternativer. Har ikke prøvd sopp eller syre selv, men meskalin røsket godt opp i det mentale.