View Single Post
Godt med smør
Trådstarter
482
Sitat av Elemental Vis innlegg
Angående hva du skal prøve først: Savia. Sier ikke nødvendigvis at det er et bra førstebruk av psykadelisk, men det er kortvarig og var mitt første møte andre rusmiddler enn nikotin og alkohol og jeg har ikke angret i et sekund siden. Dessuten er det fortsatt lett å få tak i, du trenger ikke komme i et miljø selv om du kansje allerede har et slikt miljø ved tidligere ruserfaringer. Kjøp gjerne en svak extract og jobb deg forsiktig oppover siden det er veldig lett og ta for mye og få en forferdelig virkelig(det virker ihvertfall slik) badtrip. Tok det selv i en alder av 15 fordi jeg selv syntes at jeg var moden, men har nå satt videre utforsking av psykadelika på hyllen frem til jeg blir eldre. Er foresten 16 år nå.
Vis hele sitatet...
Salvia ja. Men samtidig, det funker vell ikke så bra for å få en åpenbarelse. Men du har rett, det kan gi en smak på hvordan det er å være påvirket av psykadelika. Men samtidig, jeg har sett på innførsel av stoffet. Hva kan konsekvensene være vist tollen skulle åpne pakken. Tror det er litt risky. Salvia kommer jeg sikkert til å prøve før sommeren, vist sjangsen byr seg. Men ellers har jeg tenkt å prøve sopp, syre eller en form for RC til sommeren, eller når jeg er helt og holdent klar.

Skulle nesten gjort som deg og ventet : /
Sist endret av Apeloff; 5. januar 2009 kl. 02:16.