View Single Post
Godt med smør
482
Etter en del tulling med stoff. Aldri noe misbruk. Har jeg funnet ut at jeg kan gjøre pengene verdt noe. Og slutte å ruse meg og oppleve midertidlig glede og opp og nedturer.

Jeg vil utforske ett nytt kapittel innen rusbruk. Psykadelika, jeg vil ha en tur. Jeg vil ha en tur, som endrer syn på verden. Som utvider sinnet mitt.
Selvfølgelig vet jeg att det ikke er gjort på en to tre, innta syre. Og bam. Ny verden4u, men jeg er lei av vanlig rusbruk. Det er ikke en form for å trappe opp, tvert i mot. Jeg begynner bare og føle meg klar for psykadelika. Og det er som verktøy.


Men, så ung som jeg er. Aner jeg dessverre ikke om jeg kan stole på meg selv, og om jeg bare er veldig veldig sugen på å prøve noe nytt, og lurer derfor meg selv til å tro att jeg er klar. Det er her jeg ønsker att noen flere kan dømme og analysere min situasjon.


Så videre til denne tråden http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=116024 , og fire store spørsmål som er der.

1)
For det første, hvor stabil er psyken din? Hvordan har du det med deg selv, og hvordan pleier du å reagere på uventede og plutelige situasjoner som kan virke skremmende

Psyken min. Vil jeg si er stabil. Som sagt hender det jeg blir apatisk og ganske likegyldig vist noe skjer innen famillien eller venner. Men glir jeg inn i en sann tilstand varer det ikke i månedsvis, litt moping og syting i starten, deretter ligger det bare latent bak i hodet og jeg tenker på det av og til, hemmer ikke livet mitt.
'Er gla i meg selv, og verdsetter hvor jeg er på vei i livet mitt. Utdanning, jobb og venner "the whole enchilada"
Rolig og tenker stort sett igjennom det jeg gjør og synes vertfall selv jeg er flink å reflektere over livet mitt og situasjoner i ny og ne.

Klarer ikke å besvare spørsmålet ytterligere.

2)
Nytt punkt. Hvor gammel er du?

Her går det sikkert gale. For øyeblikket er jeg faktisk bare 16 år gammel, men klarer ikke helt å assosiere meg med de andre på min alder som ruser seg. Fordi jeg drikker kanskje 10 ganger i året. Menst de gjør det i løpet av en sommer. Og av de som røyker, så røyker de flere ganger i uken. Eller kanskje hver helg. Jeg derimot handler en femmer, kanskje jeg røyker 2-3 dager i strekk, kanskje bare hver helg. Men etter femmeren er vekke går det alt fra minst 4 uker til 2-3 måneder.

Skal selvsagt bruke psykadelika (sopp, syre eller RC) i sommeren, menst jeg ikke har noe annet å bekymre meg for, som skole eller jobb.


3)
Familie sykdommer og latente lidelser.


Ganske enkelt besvart. Ingen som jeg vet om i den vide slekten min. Hatt schizofreni eller vært bi-polar. Ikke noe mer å tilføye og det er alt av informasjon jeg har.


4)
Hva søker du? Hva vil du oppnå med disse endrede bevissthetstilstandene? Hvis du tror at disse stoffene er godt egnet for å ruse seg på så vet du ikke nok om hva disse stoffene kan gjøre med deg.


Det jeg søker, er å utvide sinnet mitt. Få ett videre spekter på livet. Umiddelbart realisere en stor sannhet. Det har seg sann att en del av de tingene jeg har lært. Jeg vil bruke psykadelika som ett verktøy for å forbedre meg. Svarte allerede litt på dette i starten av posten.


Jeg er egentlig sliten av å skrive nå. Og begynner å gå tom for ting å skrive. Er det noe du eller dere føler dere mangler svar på. Må dere bare gi lyd. Vist ikke vil jeg gjerne att noen erfarne psykonauter kan analysere min situasjon.

Har allerede sendt noen pm rundt til noen en som har hatt erfaring med psykadelika. Og ble godkjent til flytur.
Ha en videre fin aften. Og kanskje dette kan bli en rettelinje for andre som er i min tilstand, som lurer på om de er klare. Selvom ikke alle mennesker er like, har vi vell noen ting som krysser over som vi er enige om.