View Single Post
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Jeg skrev mye av det jeg skrev, rett og slett for å vise. De som driver å dømmer og kritiserer her, at det "går flere veier til Rom", og den veien de har valgt eller velger ikke behøver å være den beste veien for alle.

Om noen mener at noen kaster bort sitt liv med å titte i TVn, jobbe i fabrikk eller hva det nå er. Sier meg at dem bør dra nesegrevet ut av andres liv, og heller "feie for sin egen dør". For kanskje den personen får mer ut av sitt liv, når en ikke irriterer seg over andres?

Ellers så virker det på meg ang. ditt svar, at du sliter med sosial angst. Da det nesten ser ut som, at du ser på andre som trusler. Ikke det at jeg kritiserer deg for det. Men jeg tror du vil få et bedre liv, hvis du går i behandling for dette. Da det er veldig slitsomt å gå rundt å "være redd alle andre". Og ha en kropp som stort sett er i alarmberedskap.
Vis hele sitatet...
Vi er på same level, hva som gjør folk lykkelige er så veldig forskjellig, og om det er noe annet for A enn for B og for deg, så må jo det felles målet være å finne veien til denne lykken. Samme om det er å gå i grå dress og flytte papirer 8 timer hver dag, eller kjøre vannscooter i et nytt land hver måned.

Spot on på sosial angst, selvfølgelig. Er i INTENSIV terapi for det, og et par andre ting
Sist endret av FlipMcFlop; 11. januar 2014 kl. 23:49.