View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Rosander Vis innlegg
Fordelen for sånne som deg som kaster ut 20 forskjellige teorier er jo at én har mulighet til å slå til. Ikke glem at du drev å lekte med tanken om at dette var et biologisk våpen utviklet av vesten som skulle sette Kina ut av spill. Men fakta er jo at det er vi i vesten som blir hardest rammet økonomisk.

Måten Kina styres på og er bygget opp gjør at de kommer seg fint ut av en krise som dette. Går landet dårlig subsidierer de bare de forskjellige bransjene og innfører tiltak som er helt umulig for vestlige demokratier å gjennomføre.

Dette kaoset du nevner merker jeg fint lite til i min hverdag, selv om det selvsagt rammer hard i enkelte regioner i noen land. Men vi er langt fra et realt kaos foreløpig.
Vis hele sitatet...
1. Jeg er ikke den eneste som har snust på den tanken. LEKT MED er dessuten et NØKKELORD her
Ang. Det økonomiske. Det at det rammer oss hardt var jo litt av poenget i den LEKEN min. Fordi ALLE viste at Kina var skurken.

2. Måten Kina er styrt å bygget opp på gjør at du aner veldig lite om dette.

3. Det er først de siste dagene det kaoset har begynt å virkelig sette inn.
De stenger byer i Europa nå!
I Norge stenges skoler, arrangementer avlyses og mange av de som har greie på mener vi har vært alt for trege med å reagere.