View Single Post
Sitat av mr_rager Vis innlegg
Myoxocephalus: Hei, hvordan går det med påminnelsen du har i kalenderen din med "Dette blir faen meg for dumt!!1 Jeg har satt inn påminnelse i kalenderen min så jeg kan skrive told ya so!!1 Ingen kommer til å av dette!!1:@"

With all due respect; vil bare få bekreftet at dette er 0 stress ettersom du er ekspert.
Vis hele sitatet...
Tips!
Hvis du bruker quotefunksjonen, så slipper du å feilsitere folk. Jeg bruker nemlig å ordlegge meg med litt færre utropstegn og emojier. Du ville også sett at jeg ikke har kalt meg selv noen ekspert - jeg har bare sagt at de som frykter svartedauden kan ta seg en seriøs bolle.

Så la oss se her og ta en liten tilstandsrapport, da! Jeg lever fortsatt. Det gjør du også. Jeg må på jobb på mandag, og da tenker jeg å reise kollektivt som normalt. Naboen er ute og måker snø, han ligger ikke dau i ei grøft. Det ser ikke ut som svartedauden helt ennå, altså.

Jeg kan bekrefte at kalenderen min pinger meg i februar i 2021. Det er litt pussig at du etterlyser et tilbakeblikk allerede nå, siden utbruddet altså så vidt har begynt, kanskje brukernavnet ditt avslører litt mer om deg selv enn du egentlig ønsker?

Dersom halvparten av verdens befolkning er utradert, landene ligger brakk, og alle samfunnsinstitusjoner har kollapset, så skal jeg selvfølgelig poste en beklagelse om et snaut års tid. Hvis vi derimot kommer dithen at utbruddet forsvinner før sommeren er over, og det totalt bare var et tusentalls mennesker som døde her i landet - hvorav de aller fleste var gamle og syke - så kan vi med trygghet fastslå at vi ikke fikk noen ny epidemi lik svartedauden.
Sist endret av Myoxocephalus; 7. mars 2020 kl. 08:49.