View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen av oss liker å bruke tiden på andre ting enn å samle på eggeskall, knuse de til pulver for å lage organisk gjødsel. Jeg kjøper det bare ferdig.

Men, jeg har samme erfaring som lengre opp her når det gjelder coco.
Bare peiser i næring med produsentens dosering, måler ikke PH en gang, bare EC..

Uke 3 i blomst:


Vis hele sitatet...
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Og du fulgte doseringsanbefalingene på siden deres? Merkelige greier, en "venn" bare fylte reservoiret er vel 50 liter om jeg ikke tar feil, regna ut dosering med kalkulatoren til canna og målte at EC var 1.3 i starten, og glir opp mot EC 2.0 godt i blomstringsfasen, måler aldri PH.

Bruker de andre næringsstoffene som nevnes i doseringskalkulatoren også: rhizotonic, PK13-14, og cannazym. Kjører en liten dose oxy plus (hydrogenperoksid) nå og da for å drepe evt crap i reservoiret, men er ikke store problemet om man har reservoiret litt kaldere, under 20 grader, lå vel rundt 14 grader sist han sjekka.
Vis hele sitatet...
Sitat av random119817 Vis innlegg
pene planter du hadde..!



hva slags lamper bruker du? en led og en hps satelitt av noe slag?
Vis hele sitatet...
Blander dere etter det som står på flaska uavhengig av strain? Tenker om jeg skal ha en ganske stor sativa, holder det da å følge den?
Og har dere noen stikkord for hva som er viktig å følge med/ha orden på når det kommer til coco?