Tråd: ABDL
View Single Post
Jeg forstår det ikke jeg heller, men det er jo mange fetisher jeg ikke skjønner filla av. Hvorfor enkelte tenner på lakk&lær, golden showers, fot-fetish, høye-heler osv. Men selv om jeg ikke forstår fetishen så spiller det jo ingen rolle for meg hva andre mennesker liker og tenner på sålenge lystene ikke skader andre. Og det virker svært merkelig når noen sier de ville outet den som i fortrolighet delte slikt. Eller ennå verre en som sa at "de ikke ville ha slike folk rundt seg". Er folk så snevre?

Jeg trenger ikke forstå folks lyster, jeg trenger faktisk heller ikke akseptere eller like det. Men om en jeg kjenner faktisk våger å dele noe så privat som en fetish så bør jeg være en såpass god venn at jeg avstår fra å være vemmelig, oute, shame eller latterliggjøre.

Andre folks seksualitet har jo ingenting med meg å gjøre, og hva folk liker å bedrive med sin kjære reflekterer jo på ingen måte over på meg. Har et vennepar som er medlemmer på sex-club. Det er jo ikke slik at de forsøker å verve meg, at de vil ligge med meg eller narre meg til gruppesex eller trekant sex. De plager ikke meg med måten de lever livet sitt på. Men det kom nå opp engang litt sent på natten og de var ærlige om sine "skjulte sider". Kunne ikke falt meg inn å bryte tilliten ved å fortelle andre om det eller kutte ut vennskapet.
Sist endret av random67489; 10. juli 2019 kl. 02:57.