View Single Post
Sitat av LadyO Vis innlegg
Kjenner mange som har/ har hatt veldig nytte av det, og fungerer bra
Vis hele sitatet...
Hvordan har du blitt kjent med disse?


Sitat av LadyO Vis innlegg
overhodet ikke det samme som å gå på minus.
Vis hele sitatet...
Nei, som regel ikke. Kommer an på flere ting. Det vil aldri være helt likt fordi det er du forskjellige medikamenter. Dersom du oppnår stabilisering på heroin er det likevel veldig likt som stabilisering på subutex. Heroin trenger igjennom hjerneblodhinnebarrieren fortere og har dermed høyere potensial for å fortsatt gi rus første minuttene etter dosen er inntatt. Heroin måtte også ha blitt tatt oftere grunnet lavere halveringstid.

Nå er ikke stabilisering på heroin særlig vanlig, da få har tilgang på farmasøytisk heroin som lik styrke hver gang, ei heller få heroinister som holder seg til samme dose og dosering tidspunkter over tid.

Uansett hvilket av dem, du bruker er enn ting veldig likt og det er den fysiske avhengigheten og de påfølgende abstinensene.


Sitat av LadyO Vis innlegg

Jeg tar abstinensene cold turkey nå, så ser jeg hva jeg gjør. Er i alle fall veldig motivert nå, og det er planlagt langvarig oppfølging, så har tro på at det kan gå.
Vis hele sitatet...
Hvilken dag er du på?

Klarer du deg gjennom 3. dagen så vil du merke det går gradvis over etter det. og etter ca 1 uke er du grei fysisk.
Tolaransen er en veldig god indikator på hvor ille abstinensene blir.

Ved Cold turkey av subutex vil det ta noe lengre tid, hovedsakelig fordi subutex har en lengre halveringstid.

Har MASSIV respekt for det du gjør nå Jeg heier på deg. Håper du holder denne tråden aktivt og gir oppdateringer underveis.. Vist faen kan dette gå!!!