View Single Post
Jeg venter en Pakke som kommer veldig snart, jeg har flytta til en ny adresse for snart 2 Måneder siden, Jeg får all post i postkassa mi her, viktige regninger, viktig informasjon, innkallinger, alt som man får i posten. Jeg flytta hjemme ifra, og Mor har ikke nevnt noe om at det har kommet post til hennes postkasse.
Jeg logger inn på min side, så endrer jeg adresse, så får jeg melding av Folkeregisteret at Adresse endring ikke er mulig "Fordi personen har allerede registrert flytting" Så logger jeg inn på posten igjen og det er samme gamle adresse. Men dette er jo veldig rart jeg får all post hit, null stress. Tenker å ringe kundeservicen dems når det åpner. Men er det noen med kunnskap om dette som kan hjelpe meg? Dette er meget irriterende..... Takk på forhånd!

Jeg tenker jo, når all posten kommer hit, er det ikke noe problem??? Hadde satt stor pris, på informasjon, råd, forklaring. Dette skjønner jeg ikke.
Sist endret av Samael99; 20. januar 2022 kl. 06:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.