View Single Post
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Du har allerede vrakpant. Staten trenger bare forby salg av nye fossilbiler etter en viss dato (og om vi ikke gjør det selv, så kommer EU til å tre det ned over hodene våre før eller seinere uansett), og la "markedskreftene" styre prisene på bensin og diesel, så vil de aller fleste fossilbiler forsvinne fra veiene i løpet av "få" år. Har du sett hvordan el-bil dominerer nybilsalget idag så er det lett å se hvilken vei høna sparker, og den dagen "alle" bruker nullutslippsbiler til daglige gjøremål så spiller det ingen rolle lengre hva en liten gjeng med fossilentusiaster gjør med sine søndagsbiler.



Famous last words. Du kommer garantert til å hovedsaklig benytte nullutstlipsmobilitet resten av livet ditt.
Vis hele sitatet...


3000kr for bil som koster/verdt 100-750k? Tja.. Kjenner vi norskemennesker rett så blir de å bare finne seg i det og aksepterer de 3k. Hva jeg mener med det er at det er jo ikke en usanhet at nordmenn aksepterer utrolig mye.


Lurer på om EL-bil salget dominerer like hardt når alle godene elbilene får i dag forsvinner.. Tviler men vi får se.

Jeg er ikke "fossilentustiast" men JA, den dagen elbil har rekkevidden til min bmw diesel og det tar meg 5 min og "fylle den opp" og prisene på FINE elbiler ikke er 600k++ så hopper jeg også over til elbil
Sist endret av VitoScaletta; 17. januar 2022 kl. 01:09.