View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du er klar over at medisinsk bruk ikkje vil sei at du får røyke deg skakk fordi du har lyst, og at kravet for meir eller mindre alle medikament er at dei har bevist effekt gjennom studier, og at dei har akseptable bivirkninger? Og at akseptable bivirkninger er variabelt, etter kva sjukdom det er.

Det finst veldig mange ulike sovemedisiner, og i tillegg har vel terapi vist seg å vere svært effektivt mot søvnproblemer, så å bruke medikament for å behandle det er litt på veg ut - og spesielt eit såpass kraftig rusmiddel som cannabis...
Vis hele sitatet...
Cannabis er jo ikke et kraftig rusmiddel haha. Jeg har en kompis som slet med søvnen og han fikk sovepiller her i Norge. Han forandret seg sykt og alt ble bare mye verre. Selv om han fikk sove var han trøtt og slapp. Jeg har bodd i Amerika og prøvd lette sovemedisiner der og. Alt jeg har prøvd har hatt bivirkninger som jeg ikke har tid å nevne.

Som nevnt over sliter jeg med SP (sleep paralysis) Og røyker du cannabis før du legger deg hindrer den et steg i REM søvnen som gjør at du har det vanskeligere for å drømme. Etter jeg begynte å røyke har jeg ikke hatt SP en gang! Sier ikke at jeg er en verdig pasient for det i Norge, men jeg håper at de snart kan åpne øynene.