Tråd: '' Rømme ''
View Single Post
Sitat av pondelover Vis innlegg
La oss nå si at man befinner seg i et scenario slik at man må '' rømme '' , eller forsvinne for en stund og hadde begrensede midler og penger.. Alt man hadde var et kjøretøy, og folk ville mest sannsynlig ha meldt deg savnet. Først hadde du kjørt fra f.eks Trondheim til Oslo i dette kjøretøyet, som la oss si er en lettmotorsykkel, for så å kjøp billett til et litt større land , som for eksempel USA. Forslag til hva man kan gjør når man har kommet så langt ? Og er sjangsen stor for å bli '' tatt '' om man blir savnet? Har hørt det er lov åå rømme hjemmefra, men takker likevel for alle svar.
Vis hele sitatet...
Ville kansje prøvd å komme meg til et land som er mer innelukket enn USA tho. Nord-Korea for eksempel, vet derimot ikke hvordan det er å komme sig inn i slike land på kort varsel.. Ser for meg mye papirarbeid!

Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg tviler på at det er noen lov som sier at du ikke kan rømme hjemmefra, men det som skjer er at du blir etterlyst og vil bli lett etter verden rundt. Det kommer selvsagt an på alderen din og hvor iherdige foreldrene dine er, men se på "Madeleine McCann-saken" for eksempel.

Hvorfor skal du rømme? Kan du ikke spørre om å få dra på tur alene? Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Dette er vell ikke lagt frem som at trådstarter faktisk skal rømme. Får jeg inntrykk av.
Sist endret av random42099; 22. november 2009 kl. 23:51.