Tråd: 3.5g sopp
View Single Post
Jeg kjenner meg igjen i dette. For meg virker dosering på cubensis slik: 1g: Nesten ikke merkbar effekt. Jeg kjenner jeg har tatt noe, men kunne snakket meg forbi en veisperring uten problemer. 2g: Partydose. Tydelig effekt, antydning til visuals, men jeg kan ta en tur på byen og danse hvis jeg vil, og stadig snakke meg gjennom de fleste ordinære veisperringer. 3g; Jeg tripper, er euforisk og halusinerer. Er jeg alene på en slik dose kan jeg zone langt inn i meg selv, jeg blir vist mye nytt men har stadig kontroll selv. Jeg burde ikke legge opp til å forsere veisperringer på slike doser. 4g; Hvis jeg ikke bruker mye fokus er det vanskelig å tenke sine egne tanker. Man står på kanten av et stup og skjønner at veien videre består av å gå totalt i oppløsning. Jeg hadde ikke engang hatt noen god ide om hva en veisperring er for noe engang. Har foreløpig ikke erfaring med høyere doser og egodød. Og visuals får jeg ikke hver gang, noen ganger blir de erstattet med en slags dagdrømstilstand der jeg istedet for å halusinere sitter inni mitt eget hode og drømmer opp scenarier.